Saturday 2 May 2009

Selamat Berkenalan!


Assalamualaikum, dan salam sejahtera.

Objektif utama penubuhan blog ini ialah menyalurkan maklumat berkaitan komuniti Orang Asli di Malaysia berdasarkan kajian yang telah saya jalankan.

Selain penerbitan artikel-artikel bercorak ilmiah, blog ini juga turut membuat posting bergambar terhadap pengalaman dan kisah di sepanjang saya berada di perkampungan Orang Asli.

Insya-Allah setelah bahan-bahan penulisan telah sedia, saya akan post kan ke blog ini. Semoga para pembaca akan beroleh manfaat daripada penulisan dan perkongsian ilmu ini.

Wassalam.

orangasli - a part of nature

1 comment:

  1. salam cik hisyam.saya nadia student ddn,utk kl dulu.saya nak request something kat cik hisyam boleh tak kalau cik hisyam ceritakan pengalaman cik hisyam ketika berada di kawasan perkampungan orang asli nie.saya ada masalah dalam mengenalpasti kehidupan penduduk luar bandar yang sebenar. disebabkan kampung halaman saya juga boleh dikategorikan sebagai bandar,saya betul-betul tak dapat nak mendalami apa masalah sebenar kehidupan di luar bandar nie.. :)

    ReplyDelete